hemma

Har faktiskt varit skönt att komma bort från verkligheten lite, slappna av och bara chilla. Utan datorer o.s.v eftersom att det inte finns någol el i våran stuga. Men jag klagar inte! Eller jo på min kudde som jag har där uppe, fick värsta ont i nacken. På tal om det med, inatt hade jag tydligen skrikit såhär: ''Nej gör inte så!!! AKTA SKJUT MIG INTE!'' haha prata i sömnen eller vad.. Men jag har aldrig pratat rent förut?? på svenska alltså, brukar väl bli att man mumlar lite. Nu är jag jättetrött, måste sova så jag är pigg tills imorgon!


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder,vilka sköna dar vi hade tillsammans!!

2011-07-28 @ 20:50:51
Postat av: alexandra

sv; ja verkligen!

2011-07-29 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0